Man var ju tvugnen att prova...

Just nu kommer jag från handfatet och har just tvättat bort ansiktsmasken...
Det varken lukta eller såg bra ut?
Men det ska tydligen vara bra! Så jag provade!
Jag gjorde en film men det vart störd och allt såg fel ut och jag sa fel så den raderade jag!
Hehehe
Här har ni lite bilder från nyss när jag provade:


♥Kommentarer♥
Postat av: Anonym

Jag provade också!

Det kändes konstigt under tiden, men efter kändes det jätteskönt!

Tack för tipset!

2011-12-14 @ 18:31:17
Postat av: Tanja

aldrig haft ansiktsmask, kändes det som det hjälpte något eller så? haha :)

2011-12-18 @ 18:39:22
URL: http://jjustlikethat.blogg.se/

♥Lämna din kommentar här♥:

♥Och du heter?♥:
♥Jag skulle trycka här!♥

♥Email♥(Bara jag ser den): (publiceras ej)

♥Din Blogg/URL♥:

♥Vad vare nu du ville?♥:

♥Trackback♥
RSS 2.0