Träning

Ja, jag orkade inte blogga imorse för jag försov mej typ först osv...
Int kul direkt...?
Så jag hade jättebråttom, men älskade mamma lagade ju omellett och stekt bröd till frukost!
Jättegott, puss pårejj mamma!
Sen när jag kände mej klar så sprang jag till skolan... Jag kom lite sent.
Well,well jag var redan klar med det vi jobbade på såå...
Efter Svenskan så hade vi So..
Jag gjorde mitt omprov och misslyckades igen.
Sen fick jag göra om igen och misslyckades och sista gången klarade jag det!
Oh yeah!
Sista lektionen var profilen och jag har handboll såklart!
Det gick gö grymt bra!
Å efter skolan så var mamma hemma.
Jag som ska julhandla med Hanna imorron behövde pengar.
Men när mamma var å handla så hade hon glömt bort det.
Hoppas hon tog det innan jobbet? *Håller tummarna*
Jag hade träning lite senare.
Vi var 11 bara idag...
Tror jag?
Men aa som uppvärming så skulle vi ha Cobants (stavning)
Ingen ville förutom jag, Jossan och Bella.. Fast ingen av oss vågade för killarna hade oxå.
Tillslut sa ja bah kom så provar vi, vi kan iallafall kolla först.
Så vi gick in och kollade medan resten cyklade...
Det såg jätteroligt ut!
Sista passet provade vi det var mage, vi fick göra 200 situps!
Snacka om att rutorna kommer snart. Nej usch, vill inte ha nåra!
Sen spelade vi nästan hela träning mot killarna.
Sen när jag kom hem så kollade jag snabbt på tv och åt ungspannkaka.
Sen hopp in i duschen och blev fräsh sen vare bara att gå och lägga mej. Jag är astrött!!!
 Jag har ingen bild till inlägget.. ... :'( Sorry
PUSS!


♥Kommentarer♥

♥Lämna din kommentar här♥:

♥Och du heter?♥:
♥Jag skulle trycka här!♥

♥Email♥(Bara jag ser den): (publiceras ej)

♥Din Blogg/URL♥:

♥Vad vare nu du ville?♥:

♥Trackback♥
RSS 2.0