Onsdagar alltså.

Jag kom nyss från matbordet.
Idag har det var ganska chill, man har liksom bara tagit det lugnt hela tiden.
På morgonen kvart i 8 så kom pojkvännen och lämnade min alla hjärtansdag present till mig och han fick sin.
Sen gick vi ner till skolan tillsammans!
I Love You Baby!
Sen i skolan så var hemkunskaps läraren sjuk så vi fick inte baka
 men vi gjorde varsin frukost macka och juice och pluggade iallfall!
Sen var det So: och vi böt platser, trevligt.
sen så var det lunch och jag tog pasta, usch inte fisken från skolan!
Sen var det No för att Matten var inställd! 
 När jag var hemma gjorde jag en video på mig och Becka!
Den blev ganska bra om du frågar mig!
Sen så har jag itne gjort så mycket mer, bara chillat.
Och lyssnat på mycket m.u.s.i.k.
(Klicka på bokstäverna i m.u.s.i.k för att komma till dom låtar jag lyssnat på)
puss!


♥Kommentarer♥
Postat av: Carro

härligt att ni haft det lite lugnt idag =)

2012-02-15 @ 20:56:56
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

♥Lämna din kommentar här♥:

♥Och du heter?♥:
♥Jag skulle trycka här!♥

♥Email♥(Bara jag ser den): (publiceras ej)

♥Din Blogg/URL♥:

♥Vad vare nu du ville?♥:

♥Trackback♥
RSS 2.0