Söndag

Japp nu har jag precis kommit hem från Adam!
Det har vart hur kul och mysigt som helst, Älskar dej!
Idag var egentligen mina planer att åka på bio med Elin men hon mår inte så bra så det får väll bli en annan dag!
Ikväll blir det pizzeria med mamma, pappa och lillebrorsan.
Fan vad mitt liv är på topp!
Men såklart får man höra en midre bra nyhet, Whitney Houston dog inatt, svensk tid.
Så hon får ett inlägg snart för sig själv till minne!


♥Kommentarer♥
Postat av: Empa

Jag älskar godis!

2012-02-12 @ 18:48:11
Postat av: Lowa

Super Fin blogg! Älskar den! :)

2012-02-12 @ 18:49:00
Postat av: Ebba & Molly

Hej va gärna med i veckans blogg på våran blogg :)

2012-02-12 @ 19:06:01
URL: http://mecandyy.webblogg.se/
Postat av: Carro

Gott med godis!

2012-02-15 @ 09:53:53
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

♥Lämna din kommentar här♥:

♥Och du heter?♥:
♥Jag skulle trycka här!♥

♥Email♥(Bara jag ser den): (publiceras ej)

♥Din Blogg/URL♥:

♥Vad vare nu du ville?♥:

♥Trackback♥
RSS 2.0