Check

Ja nu är dagen checkad.
Allt började imorse när jag vaknade, jag orkade inte kliva upp.
Så jag låg och drog mig i sängen i ungefär 30 minuter.
Sen kom jag på att klockan var 7.
Men skolan har vart helt okej idag, jag dog iallfall inte.
Men sen direkt efter skolan så tog vi bussen till träningen.
Redan på bussen hade jag huvudvärk så man kan säga att det inte blev bättre på träningen.
Men träningen gick hur bra som helst iallfall även fast jag tappade andan två gånger
för att jag glömde andas när jag gjorde armhävningar.
Sen när jag kom hem så fick jag middag efter det frågade mamma om jag ville ha te.
Självklart vill jag ha det!
Efter jag duschat så borstade jag tänderna och gick å la mig i sängen med laptopen i knät.
Å nu sitter jag och myser!
Så Puss O Kram babes! (förlåt för ingen bild för stunden, jag lägger in när dom kommit upp på datorn)


♥Kommentarer♥

♥Lämna din kommentar här♥:

♥Och du heter?♥:
♥Jag skulle trycka här!♥

♥Email♥(Bara jag ser den): (publiceras ej)

♥Din Blogg/URL♥:

♥Vad vare nu du ville?♥:

♥Trackback♥
RSS 2.0