FemtondeJanuariTvåTusenTolv

Hej Bloggen!

Just nu ligger jag i min säng och lyssnar på musik, soft!
Jag vet inte varför jag vaknade så här tidigt!?
Men jag kan inte somna om och jag är hur pigg som helst.
Jag är bara tvugnen att slänga ur mig att jag spelat match igår.
Jag missade att berätta det tidigare.
Jag kände mig som en galen apa ute på planen.
Sprang efter bollen, kom på två kontringar, stegade, sköt osv.
Jo jag är nog som en galen apa, hihi men det trivs jag med också.
Fast eftersom jag tar i när jag ska förbi i anfall
så slutade det med att jag fick ett litet och ett stort nagel jack i armen.
Woupsi!
Idag så hade jag planer på att dra till Haninge och kolla när Haninges och Sorunda P98 spelar.
We will see, jag vill inte åka själv och matchen var typ 10 över 10.
Men Jaja GodMorgon Världen iallafall!

 


♥Kommentarer♥
Postat av: Mika

Det är det! ^_^

Den är inte riktigt som jag vill ha den haha :(

2012-01-15 @ 13:38:43
URL: http://mikachuu.blogg.se/
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Idag tävlade jag i hästhoppning, det var jättekul och gick superbra :) Sist jag tävlade åkte jag av och fick armbågen ur led, så det var lite nervöst :p Hoppas du också haft en bra dag? Ska du göra något roligt i veckan som kommer? :) Kram!

2012-01-15 @ 16:19:05
URL: http://Sannalitens.se

♥Lämna din kommentar här♥:

♥Och du heter?♥:
♥Jag skulle trycka här!♥

♥Email♥(Bara jag ser den): (publiceras ej)

♥Din Blogg/URL♥:

♥Vad vare nu du ville?♥:

♥Trackback♥
RSS 2.0