Mobilblogg- Onödig Info

Det fi ck bli en mobil bloggning till eftersom att jag interiktigt orkar starta min data. Hehehe! Jag kom nyss hem från träningen. Idag var det mest lattjo! Vi lekte igenom träningen! Men efter träningen så tog jag ett VÄLDIGT varmt bad! Det var asnajs! Sen tog jag en kopp te å slängde i mig 2 mackor å tittade på CSI Miami. KulKul! Å nu har jag borstat tänderna och ska snart sova. Sen imorrn måste jag plugga till Engelska. Jag vill inte göra omprov!

Älskar dig Alicia!


♥Kommentarer♥
Postat av: Anonym

Bra att du iallfall håller dej uppdaterad!

I LOVE YOUR BLOG!

2012-01-27 @ 14:32:40
Postat av: Alicia

Fan vad cooooool jag är ^^

Älskar dejj min lilla cupcake <3

2012-01-27 @ 21:10:15
URL: http://myplanet.blogg.se/

♥Lämna din kommentar här♥:

♥Och du heter?♥:
♥Jag skulle trycka här!♥

♥Email♥(Bara jag ser den): (publiceras ej)

♥Din Blogg/URL♥:

♥Vad vare nu du ville?♥:

♥Trackback♥
RSS 2.0