Back On Track!

Jag har bloggat JÄTTE DÅLIGT!
Och jag menar det, förlåt..
Men nu är jag tillbaka i banan.
Men bara om ni hjälper mej!
Idag så har jag vart på Bio med Nathalie, Emmy och Moa
Vi såg New Years Eve. Den var faktiskt riktigt bra!
Handlade om nyårsafton osv..
Riktigt gullig!
En riktigt familje film, Hiihih
Den var typ 2 timmar...
Sen så drog vi hem och jag åt och sen badade jag och nu ligger jag i soffan.
Jag vill förändra mitt liv lite grann!
Men det kommer nog ett inlägg snart om det.
Men jaja jag ska tänka lite och slappa och så , ja ni vet.

Jag är grymt trött!
Men Puss!


♥Kommentarer♥
Postat av: Amanda

Svar: hihi, tack du (:

Jaha, tittade inte du på bio för ett tag sen? haha :P

Nej jag gör typ ingenting, ligger i sängen och är förkyld :/

2011-12-28 @ 20:28:05
URL: http://mandiie.se

♥Lämna din kommentar här♥:

♥Och du heter?♥:
♥Jag skulle trycka här!♥

♥Email♥(Bara jag ser den): (publiceras ej)

♥Din Blogg/URL♥:

♥Vad vare nu du ville?♥:

♥Trackback♥
RSS 2.0