Tänk om...

Asso jag har många gånger velat ändra saker på mej.
Inte utseende utan på beteende...
T.ex att jag umgås för lite med min familj och för mycke med datorn.
Jag vill va med båda?!
Och det går ju inte...eftersom det skulle inte direkt vara kul att mina föräldrar sitter och pratar i mitt rum och jag spelar dator lxm?
Sen skulle jag vilja kunna bli en Spara och Inte Slösa, så fort jag Får ihop lite pengar så är det nån som säger ska vi dra till Handen t.ex. Och såklart svarar jag ja. Och då äter man ju t.ex på Donken eller Tacobaren osv..
Eller i skolan, jag kan inte gå till skolan utan smink och fixat håret.
Jag skulle inte överleva typ?
Och då blire typ problem eftersom jag egentligen inte ska andvända fondation men har det bara för att jag tror att folk inte tycker om mej annars?`
Eller som mascara, jag är så van vid att se mej i Mascara!
Det är mycket jag vill ändra på men ändå inte?


Har ni något ni vill ändra på?


♥Kommentarer♥
Postat av: Amanda

Svar: ja.. det är lite tråkigt!

Ska du hitta på ikväll då? (:

2011-12-28 @ 21:52:01
URL: http://mandiie.se
Postat av: Isabell

Hej!

Nu är tävlingen avslutad på min blogg,om du vill se vem som blev vinnaren checka in då. :D <33



kramar

2011-12-28 @ 21:58:26
URL: http://slacci.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Det där är exakt någonting jag oxå vill ändra, nu sitter jag här och har dåligt samvete, för jag kom hem från ett ställe för några timmar sedan, och jag har bara suttit vid datorn sedan dess.. Jag får väldigt lätt dåligt samvete, nu har jag hittat någon som har samma problem som mig! Har oxå gått igenom det på min blogg förut..

Jag såg att du är 98:a förresten, der är jag oxå! :) Det där med utseendet.. det tänker man så mycket på själva, tror inte så många tänker på det jätte mycket om du skulle komma utan smink, beror ju på! Tänk att folk gillar dig mest som naturlig, även om folk gillar dig smink, detta har oxå med åldern och göra!



Fin blogg:), ( hittade den bland en kompis bloggs kommentarer )

Ledsen för sådan lång kommentar, alla tre sakerna stämmer in på mig iallfall!

Kram på dig!:)

Kram på dig!

2011-12-29 @ 00:28:15
URL: http://mikkiesblogg.blogg.se/

♥Lämna din kommentar här♥:

♥Och du heter?♥:
♥Jag skulle trycka här!♥

♥Email♥(Bara jag ser den): (publiceras ej)

♥Din Blogg/URL♥:

♥Vad vare nu du ville?♥:

♥Trackback♥
RSS 2.0