Helgen

Fredags:
I Fredags så var Hanna super gullig och hängde med mej till Handen.
Jag skulle köpa julklappar för inte fhan tänkte jag på att det är julafton nästa vecka?
Vi hade 40 min på oss att äta och handla..!!
Men vi hann!
Hanna det är bara för att vi e bäst!
Sen blev det ändringar när jag skulle va me **** så ist för att h*n sov här så sov jag där.
Myyys!
Vi kollade på Paranomal Activy 2 (Stavning)
Det var asläskigt!!!
Hon blev nerdragen för trappan av ingen... verkligen släpades!! :oooo
Seriöst... Sen kollade vi på Titanic asso den var kul men sorglig....
Vi skratta för hon ba ''ja ska aldrig släppa dej, ja lovar''
Och precis då släppte hon
Man ba whuuut!??!
Men ajjaaaa....
Sen somnade vi vid 3?


Min och Hannas chokladbollar.
Lördag:
Vi vaknade och klockan var  typ 10? Sen tror jag att vi somnade om... ?
Sen iallfall bussen gick 12.44 och vi trodde den gick 11.44 så vi gick in igen efter att ha stått på busshålls platsen i typ 10 min.
Efter en timme gick vi till bussen och då visade det sig att bussen hade krockat... ;(((
Och det är inte roligt av 2 andledningar:
1. Det var min granne!!!!! StackarN

Kämpa!! Du klarar det!
2. Jag och **** fick stå och vänta på bussen i en halvtimme...
Efter den halvtimmen gick vi in, vi orkade inte stå och vänta på bussen i 123123 år.
Sen ja vad häned sen.. inget speciellt.. Sen vare julbord vid 4.
Fett kul ändå!
Alla sjöng, vi skrattade ist..
Sen gick vi två hem och ja.. jag orkar inte ta allt i detalj..
Vi åkte iaf hem till mej och jag fixade mej sen tog vi bussen tillbaka till h*n och så sov jag där igen.
Sen idag hare inte hänt nått speciiellt?
Jag är arg på mej själv för att jag inte har nån bild förutom på chokladbollarna...
Men ni får lite nyheter iallafall...
Aja, förlåt
Puss!!
Uppdaterar sen/snart!


♥Kommentarer♥
Postat av: Vi snackade på facebook fö 1 min sen♥

Finns! ♥

2011-12-19 @ 13:32:38

♥Lämna din kommentar här♥:

♥Och du heter?♥:
♥Jag skulle trycka här!♥

♥Email♥(Bara jag ser den): (publiceras ej)

♥Din Blogg/URL♥:

♥Vad vare nu du ville?♥:

♥Trackback♥
RSS 2.0